Thursday, February 21, 2013

Menanges itu melegakan..

Why the entry adalah seperti itu..

Menanges melegakan.. Guys, ubat yang paling berkesan bagi aku adalah tangesan.. aku menanges sampai aku rasa lega..
aku tak tahu kalau pendapat yang lain macam mana tapi trust me (up to u) yang dalam proses menanges tu perkara yang kita duk teriak dan meraung tu duk mai flashback balik.. Seberapa banyak airmata yang keluar adalah penyembuh duka dan luka yang korang rasa.. Sebab perkara yang kita ingat balik buat kita realise about our mistake, others mistake and so on..

Bak kata orang-orang yang pandai bercakap ni, different people have different ways to releasing their sadness (betul idak ayat aku ni.. lantak lah!!). Therefore, i choose to cry to release aku punya sedih lah. Selalunya, orang perempuan yang buat ni sebab orang laki die menanges ugak but pada part2 yang memang amat menyedihkan.. No discrimination here.. Aku neutral ( lah sangat )
Tetiba!!

But i didn't say that with cry u can solve ur problem.. lepaskan dan kamu akn lega..

No comments:

Post a Comment